vineri, septembrie 02, 2011

De colectie - Nokia E90 Comunicator


Nokia E90 Comunicator



   Cand spun "Nokia", ma gandesc la majoritatea telefoanelor pe care le-am avut si la anii de liceu 
in care ma jucam celebrul joc Rama (Snake). 
Nokia E90 ce face parte din clasa Comunicator a celor de la Nokia, este un smartphone pe care mi l-am dorit de foarte mult timp si l-am obtinut. Stiu ca este un telefon vechi sau ca nu se compara cu noile smartphone-uri de pe piata insa a fost si va ramane un telefon cu adevarat destept pentru vremea lui.

Vreau sa precizez cateva argumente pro pentru acest model:

  • Meniul complex insa intuitiv, facut in asa fel incat sa poti ajunge mereu unde vrei in telefon si cand spun asta nu ma refer doar la tasta de task manager pe care o are Symbian.
  • Un telefon cu adevarat business: Orice adaugi in telefon, de la contacte la calendar sau documente sunt foarte detaliate. Vine deja preinstalat cu Office si te poti juca in Excel fara nici un impediment (testat). Ofera printarea oricarui fisier din telefon intr-o modalitate foarte simpla. Faptul ca are un ecran mic de 2" in care pur si simplu te folosesti de telefon la nevoie si un al doilea de 4" ce iti permite sa lucrezi usor cu el mi se pare strict business. Tastatura care se poate si aprinde. Poti conecta o tastatura wireless.
  • Durata a bateriei iarasi este un punct forte avand in vedere cat de mult il poti utiliza.
  • Totodata este un telefon si pentru iubitorii de muzica venind cu speak-ere stereo care ii permit sa se auda si bine si tare.
  • Camera de 3,2 Mpx este una ok pentru vremurile aparitiei telefonului.


Ce nu prea ma incanta la el este greutatea de 210 g, desi, vizibil, pare sa cantareasca mult mai mult datorita soliditatii si grosimii lui.

Este un telefon care si-a meritat toti banii.


Specificatiile terminalului le gasiti aici.
Cateva poze cu al meu Nokia E90 aveti mai jos:







Niciun comentariu: