vineri, august 12, 2011

CyanogenMod 7 pe Samsung Galaxy Tab

Dupa multiple teste a lui Galaxy Tab cu diverse Rom-uri, atat oficiale cat si neoficiale, m-am oprit la CyanogenMod 7.
Probabil va intrebati "De ce?", avand in vedere ca este in varianta Beta.

Varianta TouchWiz-ul atasata lui GTab ingreuneaza functionalitatile OS-ului si personal nu mi se pare o imbunatatire foarte mare fata de rom-ul curat.
Echipa CyanogenMod a portat Android 2.3.5 pe Galaxy Tab.
Rom-ul este foarte fluid, bootarea se realizeaza in mai putin de 15 secunde.
Practic aduce o imbunatatire foarte mare tabletei de 7".
O alta imbunatatire observata este durata de viata a bateriei. Am reusit sa utilizez aproximativ 9 ore continuu conectat la 3G atat GSM cat si HSDPA. In aceste ore am scris acest articol plus navigatie la greu si umpic de jocuri.

Minusuri: Singurul minus care personal imi este inutil, este functia videorecording, insa este in vatianta beta.

Posesori de Samsung Galaxy Tab care doresc sa testeze acest rom vor trebui sa isi root-eze tableta (sa piarda garantia producatorului). Mai multe informatii gasiti pe forumul XDA.





Niciun comentariu: