duminică, aprilie 03, 2011

Think Global, act local.


Severn Cullis Suzuki (Ambasador international al organizatiei "RARE")





Severn Cullins Suzuki este fetita care in urma cu 19 ani a uimit o lume intreaga cu un discurs mult prea matur pentru varsta ei si totusi plin de adevar. (video)

Am publicat acest interview pe care Severn Cullis la acordat acum 2 ani din 3 motive.

1. Interviul pe care Severn la sustinut acum 19 ani, cred ca se regaseste in situatia noastra la nivel global de astazi (este din ce in ce mai rau).

2. Din interviul de mai sus mi-au ramas intiparite in minte cuvintele "Think Global, act local" . Sunt perfect de acord cu ideea ca daca toti ne-am vedea de treaba noastra si fiecare ar incerca sa faca lucrurile mai bine, mai cu drag, mai corecte, mai judecate si am incerca sa ne ajutam aproapele, am fi mai ok cu totii.

3. Admiratia si respectul pentru curajul si daruinta cu care incearca sa schimbe ceva, sa faca totul umpic mai bine in favoarea tuturor.


Pentru cei interesati aveti aici pagina de facebook a activistei, iar aici site-ul organizatiei RaRe.






sursa: YouTube, Facebook.

Niciun comentariu: